söndag 1 juli 2012

Ystad Gp och Tempo

Körde Gp i Ystad i fredags kväll 100% kullersten och rolig bana bjöd ik vinco på, var lite nervös hur jag skulle stå mej med tanke på att jag inte har kört ett race på nästan 3 veckor,så var jag väldigt osäker hägnde på bra, men hänga på är väl egentligen inte vad man ska pyssla med under en tävling men såna här inntensiva 1 timmars race kan minsta mistag göra att man flyger av från täten och när varvet bara är 960 m då blir du varvad och avplockad.
 så här i efterhand så ångra jag mej att jag var en fegis skulle bara attackerat om och om igen. men men. flöt in på en 6 :e plats fortfarande fräsh. Vann gjorde sm 7an och (bästa amatören) jocke ålahiem.

Tempot igår behöver vi inte skriva så mkt om det är 3 mil ta i allt vad du har själv, blir aldrig roligt enligt mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar