onsdag 9 mars 2011

Prylar

Jag gillar prylar men ändå  inte och absolut inte att skruva med det. Hade duktig tuppjuck i garaget igår på varenda cykelrelaterd grej fick ihop det till slut vilket var skönt. Jag tappar humöret ganska snabbt då blir jag ett ettrigt litet monster som inte kan lugna ner mej. Men det får mej att tänka när jag väl lugnar ner mej att man har det för bra, mkt av den dalande indivudella elit idrotten handlar nog  mågnt och mkt till att man har det för bra, man ska ha den fetaste tv coolast bilen fräschaste lägenhet sitta och fika??? va fan. När det blir lite varmare så ska jag flytta ut till sommarstugan utan tv o internet och bara träna och muttra, bara uppskatta att jag har en dusch rinnande vatten få träna och mat i magen det räcker väl??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar