lördag 26 mars 2011

Ett bra tag sen

Har haft det dåligt med internett här på mallorca, men sitter nu och ful surfar på min balkong får passa på när datorn snappar upp oskyddat nätverk.
Tränningen har gått bra här dom långa passen kanske har varit lite väl hårda men har ändå fått till mina inntervall pass väldigt bra. känslan i kroppen och benen var inget vidar första veckan men nu på slutet fick jag några aha upplevelser, bla fick paul tugga styrlinda när vi körde millitärbacken vilket kändes riktigt skönt då jag inte  är i fullt slag än, det råkade jag vara förra året sen dippade formen lite + sjukdommar. Men det ska inte hända i år, har även tryckt mat så ini då kolhydrat underskott inte är det bästa på ett sånt här läger.
Har haft riktigt trevligt sälskap här nere Falken Larsson som jag bara träffa nästan en gång om året just på Mallis sen mina lag kamrater och nya riktiga sköningar Jerry och Nicco.
Blev nästan lite ensammt här nere när alla åkte hem och lämmnade mej ensamm dom sista dagarna, en känsla jag inte är riktigt van vid ensammvarg som jag är, fast det gick över när jag gled längs kusten vid badstränderna själv. Imorrn åker jag hem det ska bli skönt att mellan landa lite och packa väskorna till nästa äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar