fredag 25 februari 2011

Ola Cedergren

Ni som känner mej vet att jag och Ola är riktiga prylnördar, kanske inte det som ger mest pang för pengarna utan nu snackar vi stil och image. Ola hälsade på mej i onsadags på en kaffe och kanelbulle tyvär så har han fått lägga av och cykla men vi håller kontakten ,tror att han skulle haft stora chanser att vinna H-35 om inte ryggen pajjat. Nu springer han mest men i alla fall så är han min stora stilgud, snubben är snart 40 och ser ut som 30 och hela han kropp ser ut som han kommer direkt i från pro-tour klungan. I alla fall så brukar jag rådfråga han i stil i bland. Som ni vet så kommer jag stolt att kör Rudyprojekt hjälmar och glasögon samt Sportful kläder från nordictrade som sponsra Team refero. Så jag kom över ett par Retro Rudy på nätet, och till min stora glädje så bra basunerade Ola ut helt rätt effe helt rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar