torsdag 16 maj 2013

Lugn dag

Japp har tagit det väldigt piano idag, jobbat lite med min framtid. Kommer ju att sattsa cykel ett bra tag till, behöver ju trotts allt en inkomst så jag bestämde mej för ett tag sen att starta ett företag jag kan sköta det mesta via datorn som tillåter att jag kan vara utomlands längre stunder men cashen rullar ändå in som om ska...

Blev sugen på att börja sälja Diadora sortiment efter väldigt bra samarbete med Wenås som sponsra just laget med Diadora.

Företaget heter AFO sports. Säljer Spinningskor Löparskor kompressionskläder vanliga träningskläder. Och även Diadoras skyddskor som är grymma! tro mej jag har ändå jobbat i byggsvängen i 8 år nu . Sen har jag även www.gococo.se främst kompressions strumpor men även allt annat, spana in www.DiadoraSverige.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar