söndag 5 maj 2013

Bortskämd snorvalp

Jag verkligen avskyr bortskämda människor, det är så tråkigt nr folk inte fattar att allt kanske hela tiden inte blir perfekt och att man får bita sej i tungan och inte ha en bortskämd attityd. Särskilt när personen i frågan får allt på silverfat.

Kanske är det jag som är lite väl driftig ibland och brukar acceptera att folk kan göra fel särskilt när man gör sitt bästa att få ihop  det .
jaja nu skiter jag i det och ska koncentrera mej på mej själv, har inte riktigt fått tillbaka det jag har velat i creed och egna resultat i år men hoppas verkligen det kommer.
  Som tur är så har jag mina polare från icke cyklingen som stöttar mej i ur och skur, alltid gött att få en klapp på axeln när det går kass och inte bara höra vad alla andra gjorde bra under ett race .

 Här näst så är det en hög med Danska tävlingar med min trogna vapen dragare Benny ska bli skoj och skönt.

Nu ska jag njuta av min balkong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar