måndag 24 december 2012

God Jul

På er.

Crisse har blivit proffs på riktigt (Tönt) och satt inne igår på Testcykeln För att det var en töntig klass 2 varning ute.
Ialla fall så mötte jag upp Våran hårding till sportdirre Tim Nilsson. Och Team Treks Motionnär Patrik Paulsson.  Tim Är otränad nu för tiden el ja inte som förr och Patrik cyklar ju bara för skoj skull utan några hårda målsättningar som vi har i mitt lag, och hade en tid att passa det vill säga att han prioterade att äta prinskorvar.....


Jag den hårdaste av den hårdaste tog Vinden likeaboss, 5 h senare försenad till lite julskit så hade jag ett fint pass i bagaget.

Idag så är det piano som gäller lite bålstyrka och balansövningar i 1 h och nu ska jag göra som alla andra svenssons gör fira Jul. imorrn är det på att igen i 4 dar 6 h om dagen. Men först ska jag in o ha en ny laptopp på julrean gött att dom öppnar kl 8. ser ni en skäggig idiot så säger jag bara UNNAN ELLER VÄCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar