måndag 20 augusti 2012

Im Back

Tjo Har inte kunnat logga in här på ett bra tag det blev tydligen löst förra veckan men har varit och kört årets finaste tävling www.tourofjamtland.se  Innan så var jag körde årets coolaste gp kalmmar Gp gick helt okej benen kändes bra men dagen efter var jag helt förstörd.

Uppenbarligen hade jag kört ner mej helt och hållet men jag valde att skita i kroppens signaler stack till Åhus ck Lagtempo träning  cyklade dit helt pajjad väl där blev jag avhägnd av en 65 åring och Varse Go Mange var väldigt snäll och skjutsade hem mej, Dagarna efter låg jag och sov typ 10-12 timmar och tyckte synd om mej själv och efter lite Bolland Med Mats så rörde jag inte cykeln  förens på Lördagen och då Bjöds det upp till Gp i burseryd där var målet att få en genomkörare och ventilera lungorna, Hade Kanin Hjärta i 1h och var nöjd att köra i mål efter det så vilade jag åter igen (hoppade över svergie cupen på söndagen bla)så jag skulle klara av Touren på ett bra sätt.  skriver mer om det imorrn
bjuder på lite coola filmer från racen så länge, Jag är den som avslutar prolog filmen.
http://www.tourofjamtland.se/category/media/film/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar