måndag 14 maj 2012

En st europa cup

Ja då var helgen avklarad 196 km i regn inte så kul, dock jäkligt många utländska lag. Hade bestämmt mej innan att jag skulle fan ta mej i mål i år, hade en svacka när vi gick ut på varv 12 av 15 på den tekniska banan och fick gneta i mål själv.

Isacs komentar var belåtet i bilen du kom sist! när resultat listan var uppe japp men typ 80 andra nötter som inte orkade att ta sej i mål. men lika glad var jag för det resan hem var en dimma en rejäl omväg för att lämna ungtuppen  och Johan världen mest positiva människa. Tim som Var en klippa körde hem en gnällig ballt masade upp mej och städad ur bilen efter 3 grott människor och en super ledare Tvättade 20 flaskor som är lagets , ja jag är slav.  Fick ett samtal precise nu när jag tänker på det blir jag trött och besviken alla planer jag tänkt på och lagt ner energi på, skiter jag i nu vågar inte lägga ner tid på det då kappan vänder snabbare än vinden . Jag skiter fan i allt nu jag är en bitter jävla människa som ska söka efter det perfekta rundtrampet , jag ska inte mejla ringa samtal eller något annat, jag ska sitta med topps och rengöra min cykel och lägga tid på mej själv det verka ju funka  JA JAG ÄR LITE AVIS FÖR ATT JAG INTE FÅR UPPMÄRKSAMHET OCH CREED........   Uppenbarligen ska jag inte ha med människor att göra  Nu närmast Danmark på torsdag och ett av dom coolaste gp på Lördag. Linjet skiter jag i.      Imorrn Ska jag gör en riktig oldschool grej, stressa fett efter jobbet sitta på cykeln inom 30 min och köra min cykel tills mökret faller.  Det är fan poesi...

 Och om någon undra jag ska aldrig Jobba mer än 3 dar i veckan någonsin..  Bara för att jag är jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar