måndag 21 maj 2012

Danmark

Körde över sundet med vapendragaren Per i söndags. 15 mil i A klassen stod på menyn för min del. Kändes riktigt schyst i typ 9 mil sedan tog drickat slut. stod ut till 12 mil. Nu kommer fjant förklaring som alla andra som skriver bloggar, oh jag hade ont i naveln osv
. Men i alla fall jag var rejält ut torkad prickade in typ den varmaste dagen hittils i år men inget nytt jag inte visste om vätske intag osv, iallafall lägger ju ner ofantligt mycket tid på det här och nästa gång det är ett race över 12 ´mil så ska jag ha någon som kan stå i lagningszonen eller buffen som det heter på Danska även om jag bara var över för att ta det som träning. i alla fall så tar jag med mej den fina känslan.   Bjuder på en bild på en annan misär tävling skandis som Stig har tagit.

1 kommentar:

  1. Hör av dig nästa gång, jag är van att agera langare ;)

    SvaraRadera