söndag 14 april 2013

vetti fan

Ja om förra våren var ett lite genombrått för mej och det mesta flöt på med kroppen,så går det skit nu som alla vet när man kör bra på cykeln så spelar det inte någon roll om så nån slår dej med ett järnrör i huvudet, men om det går dålig så blir du knappt glad om du vinner 1 miljon...

Just nu har jag fett otur med förkylningar, jag ska inte dra några töntiga jätteväxlar som mina kollegor brukar göra o ta massa blodprov testa Herbalife lägga om kosten osv. Utan det är bara så att jag har haft otur att pricka 2 förkylningar på 20 dar och det är ju inte formhöjande precise, Mitt självförtroende är fett stort just nu, NJA..... För en gång skull så ska jag vara smart börja grundträna så smått få en bra period, skiter i 1:2 i Danmark kör mindre race kör pace, och hittar benen alltså huvudet och lungorna så man kan hålla full gas 20mil inne i Uppsala. Nu ska jag käka mer Kolhydrater frukt osv och vila. Mitt lag kommer att köra grymmt idag på Sv-cupen det vet jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar