torsdag 21 februari 2013

Träning

Mycket träning blir det just nu Tour de Algerie är ju den den 10 mars då dmäller säsongs startern hårt kommer det blir med 17 mila ettaper i 6 dagar med lite kryddade 22 mila etapper då o då.
Var rätt hungrig i Onsdags i ungefär 15 sekunder var maten på mitt offer bord sen var den i magen.

Det gäller ju att visualisera målbilder o så när man har jobbig och rolig träning men idag var det ätt svårt att fantisera om Algeriet att man ska stångas med före detta Gula tröj bärare från Tour de france när man pumpar fram med ståldubb och 2 kilo i däcken för att ha bra grepp. För dom som är nyfikna så krde jag 3x20 min tröskel intervaller sen skarv på det 3h 45 min,
 Alla skriver ju hu bra det känns på vintern sen är det som bortblåst under säsongen, mest o jag måste nog ta ett blodprov känner mej lite hängig... idag kändes det fan ingenting hrm hrm det är nog kräm i benen ändån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar