måndag 25 juni 2012

Lite

Små Trött, även om jag inte själv kunde köra Sm Linjet så var jag på Plats i Södertälje i en av servicebilen för att stötta mitt lag med det jag kunde. Efter ett bra taktik snack på söndagen så var Team Referos krigare klara. Värsta Skyfallet öppnade upp och det var bokstavligen floder på Banan helt sjukt aldrig varit med om det så kraftigt och länga nåon Gång. I alla fall så gjorde mina pojkar som vi sagt och det blev ungefär som vi förutspådde Isac våran ungtupp gjorde det jäkligt bra och var loss i en trio länga som jagade ledar trion. På slutet av den hårda banan så satte Proffsen rejäl press på Amatörena. Engelsk proffset Stevensson kom till slut loss med Dansk Proffset Lars Och Tour de France Åkaren Kessiakof. Och vann en övertygande seger. strax Där Bakom Kom Galle på en 17 plats (spöade Många proffs) och Peter c på en 25 e Plats riktigt bra och vi var med i matchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar