söndag 12 juni 2011

Skånes 2 dagars

Precis hemkommen från lite tävlingar i lunda området, Igår var det individuell start 30 km som skulle avverkas. jag fick väl syrebrist i huvet el liknande och svägnde fel där var det racet avklarat. Alla som känner mej vet dock att jag inte är den vassaste kniven i lådan på tempo så ingen större besvikelse lixom.

Idag skulle 13 mil köras med en fin backe 14 ggr, Paul var 2 i totalen så det ville vi ju behålla så det sattes av i bra fart direkt den avgörande gruppen gick på andra varvet med paul i han skötte det perfekt nu skulle vi bara döda resten av attackerna osv. och det gjorde vi bra. Dock väldigt tråkig cykelåkning när det stundtals gick i 35 och man satt och visslade. Men vad ska man göra.

Personligen ville jag bara ha en genomkörare efter all mägnd träning  tex 3x6 h lör-sön-mån bla på söderåsen så var väl inte benen jätte pigga men man kan inte vara stark hela tiden, bättre o va fräsch på sm;) så det var rätt skönt och sitta i huvud klungan. Såg när rätt grupp gick var i rätt position men visste att jag skulle vara rökt om jag ens förskte att gå med så inga bortförklaringar att jag missade utbrytning osv är bara väldigt väldigt trött i benen..  Blev 12:a vilken merit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar