onsdag 27 april 2011

Nu Ni

 

Tecken på att sommaren är på G är när glassbåten ligger i hamnen och väntar på besök av mej b.la.
Nästan inte sugen på att lämmna Sölvesborg när den blommstra upp i solskenet.

Tävlingarna har rullat på i alla fall Östgötaloppet är säsongens startskott hemma i svergie och har alltid varit min akilleshäl men väldigt gott självförtroende innan start efter min belgien tripp så blev det ändå pankaka.

Men säsongen är lång körde tempo i fredags gick som det brukar för mej på 3 mil tempo ingen förändring där över vintern....  Men linjeloppet i Lördags på 11,5 mil så var det lite som att dra ut en propp gick helt klart åt rätt håll, tyvär så fick Paul lite problem på slutet och jag fick hjälpa han tillbaka till täten så vi fick in 3  gubbar på topp 10 jag runt 20e nöjd med min körnin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar